loading...
سایت هواداران تیفوسی تراختور
TT بازدید : 40 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (1)

با هزار مشکل و تمامی سختی ها بلاخره توانستیم با جاسم کرار ارتباطی برقرار کنیم البته این ارتباط به راحتی برقرار نشد بلکه با سختی های بسیار و بعد از چهار روز تلاش توانستیم با هزار مشکل با جاسم کرار ارتباط برقرار کنیم.دعوت میکنیم این مصاحبه اختصاصی کرار با سایت تراکتورجام را حتما بخواند.

 

سلام.هواداران تراکتور بی صبرانه منتظر بازگشتت هستند پس کی برمیگردی تبریز؟

-هنوز مشخص نیست اما به هواداران قول میدهم خیلی زود به تبریز برمیگردم تا بتوانم همراه با تیم محبوبم تمرین کنم.

 

الان کجا هستی؟

فعلا در عراق هستم و سعی میکنم به زودی رضایتنامه ام را دریافت کنم و خودم را به تبریز برسانم.

 

مثل اینکه برای صدور رضایت نامه ات مبلغی هم میخواهند؟

بلی باید مبلغی بدهیم تا رضایت نامه را صادر کنند.

 

چقدر میخواهند؟

-نصف قراردادم با تراکتور را باید به آنها بدهم.

 

مبلغی که سر آن با تراکتور به توافق رسیدی چقدر است؟

-به نظرم گفتن رقم قرارداد کار درستی نیست.

 

آیا بالای یک میلیارد هست؟

(خنده)

 

برای چه میخندی؟

این مبلغ را از کجا آوردید؟ یک میلیارد؟ رقم قرارداد من شاید یک سوم یک میلیارد هم نباشد من به خاطر پول نیامدم تراکتور بلکه به عشق هواداران آمدم!

 

می دانی تراکتور صدرنشین لیگ شده است؟

بله و از شنیدن این خبر بسیار بسیار خوشحال شدم.

 

در بازی با پرسپولیس هواداران از مسئولین استان و مسئولین تیم درخواست جذب تو را داشتند و تو را با شعار های معروفت تشویق میکردند.نظرت در این مورد چیست؟

من واقعا نمیدانم چطور لطف این هواداران را جبران کنم هواداران تراکتور واقعا در حق من برادری کردند آنها واقعا متعصب و دوست داشتنی هستند و با هواداران هیچ تیمی قابل قیاس نیستند من واقعا عاشق آنها هستم و فقط به خاطر آنها به تراکتور آمدم.

 

یک خاطره از دوران حضورت در تراکتور برایمان بگو؟

والله من با تراکتور خاطره های خوش زیادی دارم اما یکی از آنها را برایتان تعریف میکنم و آنهم بازی تراکتور و سپاهان بود همان بازی که ما سه بر یک باختیم در آن بازی وقتی وارد زمین مسابقه شدم و صدو بیست هزار نفر را در استادیوم دیدم و همچنین پر شدن تپه های اطراف استادیوم واقعا بدنم لرزید و نمیدانستم چکار کنم و میترسیدم اگر ببازیم چه خواهد شد بلاخره ما این بازی را سه بر یک باختیم و تنها گل تراکتور را هم من زدم در آن روز بعد از سوت پایان بازی وقتی هواداران گفتند عیبی یوخ اشک در چشمانم جاری شد و با خودم گفتم آفرین به غیرت این هواداران.

 

با این شرایط پس چرا از تراکتور جدا شدی؟

من اصلا نمیخواستم از تراکتور جدا شوم اما با بعضی مسائل غیر فوتبالی مجبورم کردند از تراکتور جدا شوم و اگر جدا نمیشدم دیگر باید باید بازی کردن در لیگ ایران را فراموش میکردم.من مجبور شدم از تراکتور بروم بلکه با میل خودم نرفتم.

 

بعضی از مسئولین تیم از حاشیه های تو هراس دارند آیا هنوز آن کرار باحاشیه هستی؟

من چندین بار به این سوال جواب دادم باز هم میگویم من دیگر کرار سابق نیستم و اینبار هدفم فقط فوتبال بازی کردن هست میخواهم با بازی های خوبم دل هواداران تیم محبوبم را شاد کنم.

 

هدفت از حضور در تراکتور چیست؟

کسب قهرمانی لیگ و جام حذفی و کسب نتایج آبرومند در آسیا و خوشحال کردن هواداران

 

راستی چه شماره ای را در تراکتور خواهی پوشید؟

شماره خودم 13.

 

سیزده را بازیکن دیگری به تن میکند!

-کدام بازیکن به تن میکند

 

مسعود ابراهیم زاده!

-انشالله بزرگی کند و شماره 13 را به من بدهد.

 

اگر ندهد؟

هر شماره ای هواداران بگویند آن را میپوشم.

 

چند کلمه میگویم که نظرت را در مورد آنها خیلی کوتاه بیان کن؟

-چشم.

 

شهر تبریز؟

بهترین شهر دنیا

 

هواداران تراکتور؟

متعصب ترین و بهترین هواداران دنیا

 

آذربایجان؟

غیرت

 

تیم تراکتور؟

یکی از پرهوادارترین تیم های دنیا.

 

ممنون که به سوالاتمان جواب دادی.هواداران همچنان منتظرت هستند.

مرسی.به هواداران بگوید کرار به زودی بر میگردد و بازهم جانانه برای شادی شما تلاش خواهد کرد.

 

منبع:تراکتورجام

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مرتضی در تاریخ 1392/09/11 و 20:44 دقیقه ارسال شده است

یاشاسین کرار


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
در این سایت با بازیکنان و کادرفنی و مدیران و پیشکسوتان و هواداران مصاحبه گرفته خواهد شد همچنین به اخبار تیم هم خواهیم پرداخت.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با آمدن کرار موافق هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 23
  • بازدید کلی : 10,896